Tilaus- ja toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot (voimassa 1.3.2024 alkaen)

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Kuohuja Oy, y-tunnus: 3122616-8 . Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.


Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.toijalaari.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.



Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta


Toimitusaika

Postitamme tuotteet 1-3 arkipäivän sisällä. Tuotteet saapuvat perille noin 2-6 arkipäivässä. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.


Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Standard-postitus lähimpään postin noutopisteeseen maksaa 7,90€. Tarjoamme ilmaisen postituksen tilauksen kokonaissumman ylittäessä verkkosivuillamme ilmoitetun vähimmäismäärän (120€). Toimitustarjous ei välttämättä koske kaikkia tuotteita, joista ilmoitamme erikseen kyseisen tuotteen tuotesivulla. 

Voit varmistaa toimituskulut valittuasi ostoskorissa maksu- ja toimitustavan.

Toimitamme tilaukset pakettina, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/

 

Vaihto- ja palautusehdot

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tilauksesi tai osan sitä, ota ensin yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse info@toijalaari.fi

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuneista postikuluista. Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen: käyttämätön, alkuperäispakkauksessa sekä hintalaput paikoillaan. Tavaran palauttaminen ilman erillistä ilmoitusta tai paketin noutamatta jättäminen ei kuluttajansuojalain mukaisesti riitä.

Mikäli palautettava tuote on huonosti pakattu ja rikkoutuu matkalla, emme palauta rahoja tilauksesta. Joten pakkaathan tuotteet huolellisesti. Palautus tulee tehdä seurattavalla paketilla asiakkaan tulee säilyttää kuitti (1kk), joka todentaa, että paketti on viety kuljetettavaksi, esimerkiksi postin toimipisteestä. Palautustuotteet tulee aina viedä pakettipisteeseen, vaikka olet tilannut pakettisi kotiinkuljetuksella.

Palautus maksetaan samalle maksutavalle, jolla tilaus on maksettu. Maksu palautuu 14vrk sisällä siitä, kun tavara on vastaanotettu takaisin. Emme vastaanota postiennakolla palautettuja tuotteita.

Huomioithan, että noutamaton tilaus ei ole palautus. Mikäli tilaus palautuu meille noutamattomana, pidätämme palautettavasta summasta 15,80€ toimtus-, palautus ja käsittelymaksun. 

Kun teet palautuksen, muista ottaa talteen postin kuitti palautuksesta. Jos paketti katoa matkalla, pääsemme etsimään kadonnutta pakettia ja kuljetusliike vastaa katoamisesta. Ilman kuittia asiakas vastaa itse kadonneesta paketista.


Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Tavoitat kauppiaan parhaiten sähköpostilla info@toijalaari.fi


Viallinen tuote ensisijaisesti vaihdetaan. Ellei korvaavaa tuotetta ole saatavilla, sovitaan korvaustavasta erikseen. Huomaathan että tuotteiden värit voivat aavistuksen poiketa kuvasta, eikä kauppias ole vastuussa mahdollisista pienistä värieroista.

Palautusosoite:
Kuohuja Oy
Hämeentie 18
37800 Akaa


Huom! Emme vastaa asiakkaan tilauksen yhteydessä tekemistä virheistä, asiakas on vastuussa tilauksen tietojen oikeellisuudesta ja oikeinkirjoituksesta. Alennustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Tuotteiden postista noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus, ellei siitä ole tehty 14 vrk:n aikana (ilmoituksen saapumisesta) peruuttamisilmoitusta. Veloitamme asiakkaalta noutamatta jättämisestä syntyneet kustannukset.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@toijalaari.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti sekä sitoudumme olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

  • Osoite

    Hämeentie 18, 37800 Akaa

    Toijalan vanhalla paloasemalla

  • Avoinna

    TI-PE klo 10-17

    LA klo 10-15

  • Yhteys

    info@toijalaari.fi

    +358 505502111