HYVINVOINTI

Ohessa toimintatavat, joilla varmistamme sekä asiakkaan turvallisen vierailun, että henkilökunnan turvallisen työskentelyn kahvilassa.

-Käsidesiä asiakaskäyttöön löytyy eteisestä sekä myyntitiskiltä. Voit myös käydä wc-tiloissa pesemässä saippualla kätesi

-Kahvilaan ei voi jäädä odottamaan istumapaikan vapautumista. Ruuhkautumisen estämiseksi tulee asiakkaan jonottaa ulkona tai myymälässämme kiertäen turvavälejä ylläpitäen.

-Suosittelemme lähimaksun käyttöä

Mitä edellytämme asiakkaalta?

-Kahvilaan ei tule saapua flunssaisena

-Kädet on puhdistettava hyvin kahvilaan tullessa

-Jokaisella kahvilaan jäävällä asiakkaalla tulee olla istumapaikka

Toijalaari ja Kahvibaarin henkilökunta:

-Noudattaa työssään erityisen tarkkaa hygieniaa kaikissa työvaiheissa

-Työskentelee vain terveenä

-Siivous on tehostettua ja pintojen desinfiointia suoritetaan useasti päivässä

-toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi!

Päivitetty 14.2.2021

Ajankohtaiset tiedotteet löydät Facebookista!

Voikaa hyvin, pysykää terveinä ja pitäkää huolta toisistanne. Nähdään!